vendredi 17 septembre 2010

In the Badroom !!!

Oh oh oh oh
I got a girl named Rama Lama, Rama Lama Ding Dong
She's everything to me
Rama Lama, Rama Lama Ding Dong




I'll never set her free
For she's mine, all mine
Oh oh oh oh
I got a girl named Rama Lama, Rama Lama Ding Dong,
She's fine to me,
Rama Lama, Rama Lama Ding Dong
You don't believe that she's mine, all mine
I love her,
Love her, love her so.
That I'll never, never let her go.
You may be certain she's mine, all mine,
She's mine all of the time.
Oh I got a girl named Rama Lama, Rama Lama Ding Dong
She's everything to me
Rama Lama, Rama Lama Ding Dong
I'll never set her free
For she's mine, all mine


Hello Hello !
No se , me encanta escuchar esta cancion .. Me da un poco de energia . Y para levantarse por la ma-n-ana es lo mas !!!
Hello Hello
I don't know , I like to Listent to this song .. It Give me Some energy . To Wake up in the morning is Perfect !!!
Hello Hello 
Je sais pas , j'adore écouter cette chanson .. Ca me donne la pêche . Pour me réveiller le matin c'est le Top ! !! 

3 commentaires:

  1. Me encantan las fotos y el vestido tambien:D

    un beso!

    http://trendysmoothie.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. Muchas gracias ! ;)
    Vamos enseguida a ver el tuyo !!! :)
    Besos !

    RépondreSupprimer

Thank you for the comment !!!!! :D

Muchas Gracias por el comentario !!!!!:D

Merci Bp Pour le commentaire !!!!! :D